Je to moje poslanie

pondelok 3. júla 2017

Už ako malé dieťa som vedel, že ako človek mám na tomto svete nejaké poslanie. Síce som bol jedno z tých tichých detí, ktoré nemalo veľa kamarátov, ale napriek tomu som mal pevnejšie väzby priateľstva. Voľný čas (ak náhodou neprišiel jeden z mojich kamarátov do škôlky), som vypĺňal hlbokým dumaním o živote a o tom, či mám svetu čo odovzdať. Môžno nie tak celkom  svetu odovzdať, skôr len dokázať sám sebe, že som žil plnohodnotne a podľa svojich predstáv. Moje predstavy ideálneho života sa nezmenili odkedy som si túto skutočnosť uvedomil. Sú to jednoduché a podľa mňa úplne prirodzene dosiahnuteľné veci v živote každého človeka. Mojim hlavným cieľom vždy bolo nájsť si manželku, ktorú budem do smrti milovať a splodiť potomstvo - niekoho kto posunie moje myšlienky, moje gény, môj odkaz ďalej do budúcnosti, v ktorej už nebudem fyzicky existovať, ale aspoň týmto spôsobom by som mohol.

No v pravej podstate nepôjde  len o myšlienky alebo odkaz, ide aj o meno. 
Viem, že v dnešnej dobe sa to už "nenosí". Ľudia sa nerozdeľujú podľa pôvodu mena,  alebo kást ako v minulosti, a ani to nepodporujem. No vždy som cítil, že v rodine sme hrdí na to ako sa voláme a na svojich predkov (kvôli ich spôsobu žitia a tým kým boli). Túto hrdosť som prevzal po svojom otcovi, má ju aj jeho brat a oni ju prebrali zas od svojho otca. Pretože v rodine máme už generácie veľmi podobné politické názory ako aj pohľad celkovo na život, tak sa moja hrdosť a chtíč po vlastných potomkoch ešte viac znásobila.
 Samozrejme aby meno bolo skutočne zachované, tak treba splodiť chlapca. Takže už od útleho veku dúfam v to, že raz budem mať syna. Paradoxne, keď sa s priateľkou rozprávame o budúcnosti, vždy sa naše (zvyčajne) rovnaké  názory rozdelia v bode  vysnívaného pohlavia prvého dieťaťa - ona túži po dcére.
Ale aby zostala rovnováha ľudstva zachovaná, tak by bolo skvelé mať deti rovno dve. Či bude druhé dieťa chlapec alebo dievča mi je z princípu jedno, no ak by som mal vychádzať z charakteristiky môjho znamenia, ktorým sú váhy, tak to bude dievča.
Znie to možno naivne, možno si poviete, že sú to slabé ciele do života ale pre mňa sú toto piliere ľudstva a tá najdôležitejšia vec, ktorú može človek dať svetu.
Dievča, ktoré zdieľa moje myšlienky, názory, pohľad na svet, a ktoré z hĺbky srdca milujem už mám. Teraz už len stačí dúfať a robiť všetko pre to aby sa mi splnil aj druhý životný cieľ.

Zverejnenie komentára

© Adveryn. Design by FCD.